Wednesday, April 17, 2013

Bisnes Part Time Bersama 4Life Research

foto Bisnes Part Time Bersama 4Life Research

Bisnes Part Time Bersama 4Life Research

fajridil.blogspot.com - Assalamualaikum WBT. Diam tak diam, dah hampir 2 tahun aku menyertai 4Life. Pada awalnya aku hanya suka-suka sahaja menyertai bisnes network marketing ini. Tapi tak sangka, walaupun menjalankan secara separuh masa (Part Time), pulangan yang diterima boleh dikatakan agak lumayan.

Pada bulan pertama aku menyertai 4Life Research ini, aku sudah berjaya mencapai pangkat pertama iaitu Qualified Diamond (QD). Pada ketika itu, perasaan gembira tu memang menggunung. Rasa macam dunia ni aku yang punya. Hehe.

Bila dah berjaya capai pangkat QD, aku usaha lagi untuk capai pangkat berikutnya. Alhamdulillah, berkat usaha, kerjasama dan sokongan dari rakan bisnes, aku berjaya capai pangkat kedua iaitu Presidential Diamond (PD) pada bulan keempat aku menyertai 4Life ini. Pada ketika ini bonus yang aku terima agak memberangsangkan. Maklumlah, tak pernah terfikir sebelum ni aku mampu mendapat duit sampingan mencecah 5 angka dalam sebulan. Pada aku, itu adalah kejayaan yang besar dalam hidup aku.

Kini sesudah hampir 2 tahun aku bersama 4Life, aku dalam usaha untuk capai pangkat ketiga yang lebih tinggi lagi iaitu International Diamond (ID). Bukan tugas yang mudah untuk capai pangkat ID ni. Yang buat bisnes sepenuh masa (Full Time) pun masih tak ramai yang berjaya capai pangkat ini. Tapi aku akan buktikan pada semua bahawa dengan menjalankan secara "part-time job" pun aku mampu capai pangkat ID tersebut.

InsyaAllah pada bulan ni, April 2013, aku mampu mencatatkan nama sebagai salah seorang International Diamond di 4Life Research. "Ya Allah, Permudahkanlah Urusanku Ini. Amin, Ya Robbal Alamin".

Kepada sesiapa yang ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang Peluang perniagaan 4Life ini, sila layari laman : 

 atau hubungi aku,
 Adha : +6012 7241824 atau whatsapp di no : +6018 7652500

Sekian untuk kali ini, Wassalam.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise