Friday, April 5, 2013

Anak dan Isteriku

Anak dan Isteriku

fajridil.blogspot.com - Alhamdulillah, putera keduaku, Faris Hasif kini sudah berusia 2 minggu. Agresifnya bukan main lagi, baru 2 minggu tapi seperti dah tak sabar nak berlari serta bermain-main dengan abangnya. Bayangkan sekarang dia sudah mampu tidur mengiring. Aku lihat dia seakan-akan sudah berupaya untuk menggulingkan badannya, cuma kurang kekuatan untuk menolak badannya lebih kuat.

Dalam tempoh yang sama juga, isteri ku sudah kembali kelihatan ramping bergaya. Berat badan pun dah hampir menyamai berat ketika dizaman anak dara. Aku perhatikan sahaja gelagatnya bila berada di depan cermin. Pasti akan dibelek-belek badannya. Pusing sana, pusing sini kemudian tersenyum sorang-sorang. Hehe..

Putera pertamaku, Farid Zahirulhaq semenjak dapat adik, manjanya pada aku bukan main lagi. Kemana sahaja aku pergi pasti akan diekorinya. Bayangkan ketika sedang nyenyak tidur pun bercakap dia sorang-sorang, "Papa, Papa, Nak Ikut, Nak Pergi Johor!". Pagi-pagi bila dia sedang nyenyak tidur pun boleh terus terjaga bila dengar aku pegang kunci nak buka pintu. Masa tu confirm dia akan terus menangis sekuat hati sambil berlari ke arah aku, "Papaaa, nak ikottt". Terpaksa la aku dukung sampai dia tidur semula.

Bukan itu sahaja, sejak seminggu kelahiran adiknya, dia sudah tidak mahu duduk dirumah dengan mamanya lagi. Pasti akan turut sama pergi ke kedai bersama aku. Jadi mamanya dah terpaksa juga ke kedai. Syukur Alhamdulillah isteriku cepat pulih. Jika tidak, susah juga aku dibuatnya. Orang lain berpantang 40 hari, isteriku 7 hari sahaja. Cepat sembuh berkat makan produk 4Life Transfer Factor. Dah terbukti keberkesanannya!

Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Jadi kepada sesiapa yang ingin mencuba produk Raja Penawar, 4Life Transfer Factor tersebut, boleh lah melawat ke laman berikut :


4lifegroup.blogspot.com

Segala info boleh didapatkan disana. Sekian untuk kali ni. Wassalam..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




0 comments:

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise