Monday, June 28, 2010

Teringin Nak Makan Masakan Barat

foto Black Pepper Steak

fajridil.blogspot.com - entah kenapa selera aku sejak kebelakangan ni lebih kepada menu masakan barat. macam-macam yang aku teringin nak makan. steak, chicken chop, spaghetti dan lain-lain. yang penting, yang mengandungi black pepper. aku memang minat makanan yang ada black pepper.

aku boleh masak sendiri makanan yang aku teringin nak makan tu, tapi aku rasa nak suruh bini aku yang masak. lagipun dia tak pernah masak masakan barat. tak salah kalau aku yang ajar dia masak masakan barat. jadi lain kali bila aku terasa nak makan masakan barat lagi, dia dah tau nak buat.

kepada Pn Fadhilah, apa menu western kita untuk malam ni? ^_^

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

Syed Muhd Fathisaid...

teringin ?? ish.. pembawakan budak ni.. :)

fajridil adha said...

hehe.. harap2 mcmtu lah :)

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise