Saturday, May 1, 2010

Nenek Jatuh Cinta Kepada Cucunya Dan Bakal Memiliki Anak Sendiri

foto Pearl Carter dan cucunya Phil Bailey
foto : TheSun

fajridil.blogspot.com - Seorang nenek berusia 72 tahun menjalinkan hubungan sumbang dengan cucu lelakinya sendiri dan bakal melahirkan seorang bayi.

Pearl Carter mengejutkan ahli keluarga dan kawan-kawannya setelah diketahui memiliki hubungan terlarang tersebut dengan cucunya, Phil Bailey yang berumur 26 tahun.

Pearl Carter menggunakan duit pencennya berjumlah $54,ooo USD (£35,000) untuk membayar ibu tumpang agar mereka mampu memiliki anak sendiri, lapor New Idea Magazine di New Zealand.

Pearl mengatakan bahawa dia tidak peduli dengan pandangan orang lain. yang penting, mereka saling menyintai satu sama lain. katanya, tak lama lagi ia akan mendukung anaknya sendiri dan Phil tentu akan bangga menjadi seorang ayah.

Phil adalah anak dari Lynette Bailey, anak perempuan Pearl yang diserahkan ke rumah pengambilan anak angkat ketika Pearl berusia 18 tahun.

Ketika Lynette meninggal, Phil mencari neneknya yang telah lama hilang dimana neneknya 46 tahun lebih tua dari umurnya. sejak itu, mereka mula menjalinkan hubungan terlarang tersebut.

Pearl mengatakan, "sejak saat pertama aku melihatnya, aku tahu bahawa kami tidak akan menjalinkan hubungan seperti cucu dan nenek seperti yang lainnya. dan untuk pertama kalinya sejak bertahun-tahun aku merasakan hidup seksual kembali".

pasangan ini menghabiskan minggu pertama mereka dengan main bowling, makan dan membeli belah bersama.

Pearl berkata, "aku menelefon Phil untuk datang ke bilikku, dudukkan dia di katil dan kemudian aku condongkan badan dan mencium dia".

"aku menjangkakan dia akan menolak tetapi dia menciumku kembali".

Phil mengatakan, ia memiliki perasaan yang sama terhadap Pearl. "saya suka Pearl dengan sepenuh hati. saya selalu tertarik dengan wanita yang lebih tua dan saya rasa Pearl cantik. sekarang aku akan menjadi seorang ayah dan saya tak sabar menantikan saat-saat itu:.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




2 comments:

Syazni Rahim said...

terpana baca cerita ni.. aih..

djambu puadovich said...

jgn org islam yg mcm ni sudah...org putih ni biol btol!

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise