Monday, March 1, 2010

Panggilan Tanah Suci

foto Makkah

sejak akhir-akhir ni, kerinduan ake kat tanah suci mekah dan madinah makin membuak-buak. rasa macam hari ni juga aku nak kesana. memang benar kata orang, sekali dah kesana, memang tinggi rasa ingin kembali kesitu. rasa seperti ada yang memanggil-manggil supaya lekas sampai ke tanah suci tersebut.

foto Madinah

sekarang ni aku tenangkan hati dulu. aku dah niatkan dalam hati ni, nak kesana lagi lepas kahwin nanti. aku rancang nak mengerjakan haji terus. mudah-mudahan segala urusan aku dipermudahkan. Amin...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

mat skodengsaid...

bagus niat ko tuh.. aku doakan ko cepat dapat tunaikan fardu haji tu.

**siapa bini ko tu nanti? huhu

jiwa sifar said...

jom mekah.

SYGsaid...

AMIN...
SABAR YE SYGKU

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise