Monday, December 15, 2008

RM 320 duit melayang :(

Aku g menampal lubang-lubang di gigi aku pg ni. Ada 1 lubang yg agak parah kerana sudah agak besar lubangnya dan ada 3 lg lubang2 kecil. Yg berlubang besar tu agak lama rawatan diberikan. Yg lg 3 lubang tu,lubang kecil je. Tak payah tampal pun tak apa -apa sebenarnya. Tp aku suruh tampal juga. Setelah selesai rawatan, aku dgn senyum riang nak balik. Tp hati jd bdegup kencang bila tgk bil yg perlu dijelaskan. Rm320 yg aku kena bayar. :# Terus berubah muka aku. Drpd senyuman manis bertukar menjadi senyuman yg agak kemasaman. :f Dlm hati aku ni berkata-kata, “kalau aku tau macam ni punya mahal, baik aku g klinik kerajaan je”. Tp apa nak buat, nak tak nak, kena bayar gak lah. Kopak duit hari ni. Nampaknya, seminggu lah aku makan roti tawar cecah kopi je. :O

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




6 comments:

sabiqahAnuar said...

hehehe terus sakit balik gigi tuhs...:$

mat_prixsaid...

adeiiyaii..
ape pasal mahal sangat tuh :?
tapi takpelah beb, yg penting gigi tu dah ok :)
duit leh dicari :f

senior_mansaid...

aku paling takut kalau bab gigi nie..
bukan takut pasal sakit jerk, tp takut pasal bayarannya jugak.. huhu ;;)

Anonymoussaid...

haahah...padan muke....
tu la gomen dah povide yg pree nk gak g yg berbayo...
kan dah kene...

chuniesaid...

hahha..wa byk betol lubang2nye yer..tu la..x jaga gg betol2..kn da berlubang2...wakakak...pasal duit tu..tkpe la..tuk kesihatan gak kn..duit leh d cari..nnti kalo da xde gg..mcm mane nk mkn..alamaknye..wak gg palsu lerr..:))

FaRaH said...

eelehhh... makan sekut tawar cecah kopi smggu kononnnn... heheh... pdhal xde effect lgsung... hahahahahha... kan faj??

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise