Monday, November 10, 2008

selamat pengantin baru

Ari ni sejuk la plak. Kat luar sana ujan lebat. Ngantuk je mata aku ni :s . Apa aku nak buat ek? Klau ada awek, leh gak aku ajak sembang2. ni dok sorg2 je. Klau mcmni, aku nak kena cari awek la. Hehe :D .

Ahad ni, 16/11/08 2 org member aku kawin. Sorg member aku masa kat poly dulu Noor Nikman dgn pasangannya Nurul Zaime. Sorg lg member aku kat masai ni, Ibrahim dgn pasangannya Hajrah. Disebabkan pertindihan masa, aku amik keputusan utk g ke umah Ibrahim je. Jd kat sini aku nak minta maaf la kat Noor Nikman sbb xdpt mhadiri ke majlis perkahwinan ko. Bkn apa, umah ko jauh sgt. Nun di kuala pilah sana. Klau kat area JB ni leh gak aku setting masa sket. Aku harap ko memahami la yer. Apapun, aku doakan semoga ikatan korg berkekalan hingga ke akhir hayat :y .

Ibrahim, kat majlis ko nnt, aku xtau nak g ngan sape. Mgkin aku g ngan zach. Tp xtau la jd ke x sbb mgkin dia g ngan bini dia. Jd kemungkinan besar aku g sorg la kot :( . tp xpe, sorg pun sorg la. Ape ada hal. Yg penting aku hepy :z .

Di kesempatan ni, aku nak ucapkan selamat pengantin baru utk Syafiza Safwan, (member aku masa kat poly gak) yg berlangsung 26/10/08 yg lalu. Semoga ko berbahagia la ye ngan suami ko en zack tu ok :)

Dah semakin ramai member2 aku yg dah kawin dan yg dah nak bkahwin. Aku ni bila lg? :t Tu small matter. Aku akan kawin bila tiba masanya. Dgn sape? Sampai masanya nnt aku inform la ok :p .

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




5 comments:

chuniesaid...

alah bang..relex ah...calon nk d jdkn awex da ad kn....hehhehe..x lama nnti,berdua la.. :x

shafa said...

selamat pengantin baru dekat ur fren, kl ada jodoh x kemana...InsyaAllah.

fajridil adha said...

chunie, calon utk dijdkan awek xde lg. calon nak jd bini ada la.hehe ;;)

fajridil adha said...

shafa, nnt sy tlg sampaikan ok. tul tu,klau ada jodoh mmg xkemana. g situ2 je. hehe :D

mat skodengsaid...

ko tuh bila nak kawen???
jangan memilih sangat beb.. :D :f

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise