Monday, December 1, 2008

MU menang, CHELSEA tersungkur.hehe

xsia2 aku tido lambat sebab menyaksikan kemenangan MU 1-0 keatas MC. Ronaldo kena buang pun xde bg prob utk MU menang. Dan aku pun bersorak ria pagi2 buta diatas kekalahan CHELSEA. :z Harapnya pagi esok,LIVERPOOL pun kalah. Aku mmg dah agak CHELSEA akan kalah mlm td. Leading dulu 1-0, tp akhirnya tumpas 2-1. Kepada supporter CHELSEA terutamanya AJAI, sediakan tisu banyak2 sket. senang sket nak kesat air mata.haha :O Pasni aku rasa CHELSEA akan kalah lg. Akhirnya, MU gak yg Champion. Hero biasalah kan, mmg kalah dulu. hehe :z

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




9 comments:

atok said...

haha chelsea kan boo smlm g maen 4 midfield bwat pe.
mane ade manager bwat cm2.
haha.
smlm tu ronaldo rindu nk maen bla tampar ohhhh.
hakhak ;D

fajridil adha said...

atok..
chelsea leh menang lwn team budak2 je. lawan arsenal mana leh main mcmtu. mmg dibodohkan je la ngan arsenal. dpt gol awal pun psal defend arsenal tu leh baik ati nak golkan sdiri,klau x mmg habuk pun dia xdpt.hehe. :))
ronaldo tu, dia rindu nak jd keeper,sbb tu dia tampar bola tu. haha ;;)

pak itamsaid...

wah wah wah!!
suka ati bebenor kamu yer.
die hard fan MU ye kamu nie.
sy pun sejak kecik sokong MU.huhuhu :s

ridhwansaid...

chelsea macam hampeh la main malam td. keciwa aku dibuatnye. :~

fajridil adha said...

pak itam..
mestilah suka,mmg dr kecik sokong MU.huhu. smlm mmg mharap sgt2 chelsea kalah. bila tul2 kalah,tu yg berbunga2 ati ni.huhu :D

ridhwan..
chelsea serba xkena mlm td. aku rasa diorg blagak la. ingat leh senang2 nak kalahkan arsenal. tp yg tjd sbaliknya. mgkin gak player chelsea puasa smlm. sbbtu kalah. xde stamina.haha :)) :s

Anonymoussaid...

wakakakakaka!!!seronoknyer aku manU menang smlm....member aku si ronaldo tu takut bola kene muka dia, kang berparut kang....xder awek nk kat dia...tu yg dia tampar bola tu....sian dia...tak sia2 aku beli jersey manU sampai 300 lebih tu...Gloooory glory man united....

Anonymoussaid...

ni satu lagi kebodohan mancity....si keeper tu...gelak besar aku nengok mamat tu kelam kabut lari kejar bola....wakakakakaka!!blagak sgt konon nk score la masa corner kick tu!!!

fajridil adha said...

ronaldo tu ngah mamai la. dia berangan ngah bertepuk tampar ngan awek dia. rupanya bola yg dia tampar.haha. :)) ko beli jersey rm300 ke rm30?? :? seingat aku, aku yg tlg belikan jersey tu kat depan kedai aku ni.hehe ;;)
bab keeper tu, mmg pecah perut aku tgk. nasib baik dia dpt save. dia pun tgelak dpt save bola tu.haha. :)

farah85said...

GLORY GLORY MAN UNITED :D

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise