Thursday, November 27, 2008

Lelaki dan Kereta



Aku ada terbaca psal kajian kat jerman psal “kereta dan lelaki”. Kat situ 50% lelaki yg pakai kete PORCHE, tak setia orgnye & suka curang terhadap pasangannya. Diikuti 46% laki yg pakai BMW dan 41% yg pakai AUDI. Ini sbb kat jerman ppuan suka goda lelaki yg pakai kete sport & berkelajuan tinggi. Hasil kajian, laki yg paling setia kat jerman adalah yg pakai kete OPEL. Sbb 31% je yg mengaku tak curang terhadap pasangannya.

Tp tu kat jerman,bkn kat Malaysia. Klau kat sini, laki yg paling setia adalah AKU. Sbb aku pakai kete iswara je. Kete lama. Mana ada awek pandang laki yg pakai iswara mcm aku ni. Huhu. :z

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




8 comments:

chuniesaid...

hek eless...!! ye kew..?? huhuhu..tp xde nye laki yg nk ngaku bila dh curang tu...

mereka2 bwk keje laju2 tu,koz senang nk pecut bila awek dp tahu mereka curang..wakakaka..!! :))

mimiesaid...

yoyo o jek dia tu setia.. :)) ;;)

syierasaid...

kononlah tue bawa iswara..
tak cayer la i.. :s

bachelor hussinsaid...

siot la ko. ayat tuk tackle awek tu. haha. iswara konon, alphard yg terpampang tu pe cer??? :f :D

wahidasaid...

yang bawa kancil per citer pulak? :? hihi :)

manjalarasaid...

laki semua sama. suka curang ;;)

Anonymoussaid...

laki semua sama suka curang?huh...pompuan lagi la...asal laki dh sakit ker...xder duit keer....mula la nk cerai....huh!!lg zalim drpd curang....

fajridil adha said...

anonymous,
aku setuju ngan pendapat ko. :) :D

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise