Thursday, November 6, 2008

Jangan malu-malu!!!

Aku tau skrg ni masih ramai lg kaum lelaki yg obsesi utk memperbesar dan memperpanjangkan lg REVOLVER mereka. Aku kan ada jual minyak lintah dan yg sewaktu dgnnya. Jd aku tau la apa yg lelaki skrgni mahukan. Lebih2 lg utk lelaki yg baru nak kawin. Sudah tentu dia xnak dipermalukan oleh pasangannya pada mlm pertama nnt. Huhu. Tp dlm masa yg sama,masih ramai juga lelaki yg mcm bagus. Kononnya dia punya tu dah cukup gagah. Padahal sebaliknya. Bila teman member dia gi beli minyak lintah, bukan main lg dia ketawakan. Tp dlm hati dia tu, dia pun nak beli gak,Cuma malu je. Huhu. Dah ramai yg wat mcmtu. Hari ni teman member gi beli pastu dia gelak2kan. Pastu esoknya pandai plak dia dtg gi beli utk dia sendiri. Rasa mcm aku plak yg nak gelak2kan dia. Tp xleh la wat mcmtu, nnt x jd plak org tu nak beli. Tpaksa la wat muka serius je. Huhu. Jd kpd sesape yg ada hajat nak beli tu, singgah2 la ke kedai aku. Xyah la nak malu2. Kang korg gak yg rugi. Bila dah mantap, korg gak yg bangga. Tul x? Dan juga xde la nak malu ngan bini lg. huhu ^_^





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




14 comments:

Anonymoussaid...

no wonder la aku penah perasan ada iklan ubat kuat tampal kat traffic light kat masai tu....ada number fon kat situ, mcm familiar number fon tu.....nama xder letak la pulak...puas aku cuba ingat number saper....rupa2nyer number fon ko la faj.....GILER AA!!!

fajridil adha said...

hahaha. waklu la. aku xmain la jual brg mcmtu. cuba ko cek blk no tu. ntah2 no ko sdiri. pastu buat2 x ingat. hehe. ^_^

Anonymoussaid...

alamak....awat xder org lain komen nih.....mana korang2 semua nih....jgn la amik keputusan utk berdiam diri....

mat skodengsaid...

bro,aku setuju. ramai jantan2 kat luar sana yg perasan dah cukup power. pdhal lembik je dia punya. wakakaka

belianegarasaid...

posting topik macam nih memang ler aweks kat luar sana tak nak comment. malu2 la dorg. kui kui kui

diza lisasaid...

woit!! pic tak hingat punye.. tp cun gak tie tuh.kikiki

fajridil adha said...

anonymous,org segan nak komen. sbb dorg xde kotey.hahaha..

mat skodeng,aku setuju akan kata2 ko tu. klau pun dah mantap,xde nye dorg dpt kalahkan aku punya.hahaha

belianegara,diorg tu malu2 kucing je. malu tp mahu.hehe

diza lisa, awk mmg suka kan tgk gmbr mcmtu.hehe

pemuda passaid...

cit!! sungguh lancang kata-kata ko tuh. laser sungguh. huhuhu.. nnt ada kesempatan aku serbu ke kedai ko.. aku nak beli 2 botol. bg diskaun wokey..

chuniesaid...

oohoo..xde org e dp kalahkn en.faj..?? kalahkn aper tu..? whuwaahahahahahah...!!!

Anonymoussaid...

emm x yah ler nak buat lebih2 dari yg dah sedia ada tu.cukup ler yg di kurniakan olehnya.bersyukur seadanya..

gigi rongaksaid...

pompuan abad ni emang suker Anak Panah yg pjang,beso,tajam&gagah.
sbab tu yg jantan2 nih rasa tercbar.

FaRaH said...

hahaha... :)

chyqaqasaid...

ish...ish...ish...mane kedai awk ek? bg ler alamat...

mat skodengsaid...

fuuiiiyooo!!!
ada emoticon siol!! :D :f ;;)

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise