Wednesday, November 26, 2008

apa erti KAWAN??



Apa itu kawan?

Apa itu kawan baik?

Apa itu kawan sejati?

Dan apa itu kawan istimewa/kekasih?



Ada org lebih pentingkan kawan dari kekasih

Ada org lebih pentingkan kawan dari ibu bapa

Ada org lebih pentingkan kawan dari dirinya sendiri

Dan ada yang berkata “biar putus cinta, jgn putus kawan”.



Jadi, apa erti kawan yg sebenarnya??





INGIN DOWNLOAD SECARA PERCUMA LAGU-LAGU TERKINI?? SILA LAYARI MUAT TURUN MP3

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




4 comments:

Anonymoussaid...

hi adha...
bagi saya,tiada apa yg lebih penting drpd keluarga.keluarga la tempat saya mengadu..keluargala tempat berkongsi gembira..dan saya tak ramai kawan..perlu ada pengorbanan antara keluarga dan kawan...saya memilih keluarga..-baizura_misya

fajridil adha said...

baizura_misya,
tul ape yg awk ckp tu.apa yg awk ckp tu sama la ngan sy.hehe :) tp ada kwn sy,pentingkan sgt kwn dia.xtau la nape. :?

Anonymoussaid...

hurmm..kwn tu mmg pnting..tp bile kite terlalu pntingkan kwn..kwn akn amik kesempatan..so berpada2lah jika ingin baik dgn sesiapa pn..berbuat baik dgn ibu bapa tidak akn rugi apa2..malah dpt pahala..

Anonymoussaid...

aku tak suke laa..kite ikhlas kwn ngn dy..tp sb kite ade bf..dy lakk nk jauh dari kite..
mencii sgt kwn yg cem tuh..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise