Wednesday, November 12, 2008

aku tau kau sayang padaku



Dalam tidurmu, ada aku

Dalam jagamu, ada dia

Dalam sepimu, kau rindu aku

Dalam sukamu kau rindu dia.



Kau pergi jauh namun kau tetap rindu aku

Namun kau kata kau rindu dia

Raut wajahmu menggambarkan kau ingin aku

Tapi kau nafikan kerana kau ada dia.



aku tau kau sayang padaku

walau kau sudah ada dia

namun kau sukar hidup tanpaku

kerana aku pencinta yang setia.



Kau kata tiada lagi rasa

Untuk matikan sayangku padamu

Ku tahu katamu hanya dusta

Demi menjaga maruah dan egomu.



Dulu sehari-hari kau menjengukku

Kini semua itu tiada lagi

Namun ku tau kamu mahu bersamaku

Kerana cintamu padaku tak pernah mati.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




6 comments:

chuniesaid...

hurmmm.... dh tu nk wak macam mane..?? :(
:o

pemuda passaid...

ko ajak jerk lah minah tu kahwin dgan ko.. kahwin nanti jangan lupa undang aku pulak.. wokey :D:)

mat skodengsaid...

aku rasa ko nih memang ada bakat besar dalam berkarya lah :D ..ko tak nak cuba nasib dalam bidang penulisan ke :?

belianegarasaid...

aku ada pengumuman..
En Faj mat jiwang. sekian dimaklumkan.. :)) :s

insan said...

lagu ke sajak ni??luahan perasaan ke???hehehehe

fajridil adha said...

chunie, nak watcmne? buat xtau je la. hehe :))

pemuda pas, nnt aku ajak la ok. psal undangan tu, ko jgn risau ok :)

mat skodeng, aku ni pakai bantai je. tulis ikut suka aku je. aku leh je nak jd penulis, tp takut yg lain plak xleh cari mkn. huhu :s

belianegara, mat jiwang ok lg. ko tu mat JENIN. haha :D

insan, ni saje2 je. kuar dr hati yg ikhlas.hehe :$

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise