Tuesday, September 23, 2008

selsema

Faktor kebizian dan keselsemaan menghambat aku untuk mengupdate blog ni. Tatkala org lain semakin sibuk merancang utk pulang ke kg halaman, aku pula semakin sibuk merancang strategi untuk meningkat jualan sempena hari raya di kedai aku.mudah-mudahan semakin meriah hasil yang dituai ^_^ . walaupun tahun ni sahabat baik aku tak dapat tolong aku kerana kesibukan kerja, tapi aku tetap steady n cool je mengurus kedai aku yang meriah tu.huhu. moga-moga syawal yang menjelang tiba ini memberi sinar yang cerah untuk diri aku. Amin..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




3 comments:

cat_eijasaid...

baguslah...tingkatkan usaha di bulan ramadhan ni...ada byk hikmahnya...

Anonymoussaid...

amin..nti kalo sy free sy tlong ehh

chuniesaid...

x cihat e..? selsema ke..? kerja, kerja jugk, kecihatan kena la jaga..kalau x cm ne nk uruskn business tu...hehhe... selamat hari raya..!!

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise