Wednesday, June 11, 2008

Yang Ku Tahu Cinta Itu Indah

Tak pernah aku membayangkannya
Bila insan sedang patah hati
Kali ini ku rasakan sesungguhnya

Siang hariku bagaikan malam
Pelangi pun berwarnakan kelam
Inikah yang dinamakan patah Hati

Tak ingin ku jalani cinta yang begini
Yang ku tahu cinta itu indah
Tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang
Ku mau kau tetap disisiku

Dan tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang
Ku mau kau tetap disisiku

Siang hariku bagaikan malam
Pelangi pun berwarnakan kelam.....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




8 comments:

Anonymoussaid...

cinta itu memang indah abgku syg. tp bila cinta kita ditolak, memang bagai dikoyak-koyak hati kita.sy pernah lalui semua tu. abg pun penah rasa kot. sebab tu ayat syahdu2 je semua.jgn mare :-)

Anonymoussaid...

bro,aku tgk minah2 macam ramai je yg bkenan kat ko. ilmu ape yg ko guna ni sampai minah2 leh lentok kat ko.ajar2 la aku sket.aku nak bgtau kat semua,sape yg dpt member aku ni, mmg btuahla ppuan tu. aku tak nak ckpla ape sebabnyer. pendek kata, memang bertuahlah.tu je yg aku leh gambarkan pasal member aku ni.so,sape2 yg minat kat member aku ni,teruskanlah usaha anda untuk pikat hatinya sbb memang susah nak dapatkan cinta member aku ni.tak gitu bro??

Anonymoussaid...

iye.... aku ni xgirl die.... betul.... korang bertuah sangat kalau dapat dia..... try ur best girls.....

Anonymoussaid...

xgirl?? bro, ko ada ramai awex ke sblm nie? setahu aku ko pernah bercinta sekali je kot. ingat lagi muka ex ko. cun sangat. dulu aku jealous ko dapat dia. tp sekarang ke laut gak ko.hahahaha. jangan terasa pulok. ko kan rock.

Anonymoussaid...

aku setuju. ex faj ni memang cantik. tp tak tahu lah kenapa leh putus. mungkin faj ada minah lain kot.lelaki lah katakan, siapa tak kenal. lelaki buaya darat!!!!

Anonymoussaid...

wah-wah,sesedap rasa je awak tuduh kawan sy ni macam2 ye. kawan sy ni bukan jenis macam tu. dia setia orangnye.
kalau lelaki buaya darat, pompuan pulak MATA DUITAN dan BANYAK JANTAN!!!

Anonymoussaid...

tak baik tau cakap perempuan mata duitan dan banyak jantan.
tak semua macamtu.memang ada tp tak bolehla nak libatkan semua perempuan.
lagipun,lelaki apa kurangnye.

Anonymoussaid...

hUhu..lagU ni BEsH....
hiK3x..

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise