Sunday, June 8, 2008

swiss kalah,PORTUGAL menang ^_^

euro dah bermula. seperti dijangka,pasukan pilihan aku,PORTUGAL berjaya mgatasi turki dgn 2-0. tp menang ngan susah payah gak la. tak semudah disangka.huhu.tp yg penting,menang la. tp semenjak kecoh psal ronaldo nak ke real madrid, aku mcm myampah plak tgk ronaldo tu. tp nak wat mcmne,dia mmg hebat. aku ni peminat mufc,jd klau dia tu kuar,mmg aku myampah terus. tp yg aku dpt tau, mufc nak beli santa cruz n karim benzema. jd xkisahla klau ronaldo tu nak berambus.hehe
satu lg game smlm, tuan rumah, swiss boleh kalah plak ngan rep.chec. tp lantak la.psal dua2 tu aku xminat sgt.hehe.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




1 comments:

Anonymoussaid...

tu lah pasal. aku pun alu2kan mufc beli karim benzema & santa cruz tu. perh,memang lagi bahaya serangan dia nanti.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise