Thursday, June 12, 2008

pergi jauh dariku...


Aku yang telah menunggu
Janji yg kian semu
Terdiam membisu
Melawan hatiku
Ku harap kau kembali
Kembali menyinari
Jalani hidupku
Seperti yang dulu
Sayang kau semakin menjauh
Tak dapat kusentuh
Hingga saat kau kembali
Rasaku telah mati
Aku masih bisa rasakan sakitku
Masih teringat luka di hatiku
Pergi jauh dariku
Ku ingin kau menghilang dariku
Aku masih bisa rasakan sakitku
Masih teringat luka dihatiku
Kini yang kumiliki
Serpihan hati yang membencimu..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




20 comments:

Anonymoussaid...

baik lah.... aku akan terus pergi dari diri mu... dan memberi laluan kepada adik2 syg mu.....

Anonymoussaid...

awk, tak baik tau benci kat seseorang walaupun orang tu pernah menyakitkan hati kita sesakit-sakitnya. memaafkan lebih baik.

Anonymoussaid...

yoyo o la ko.
kononla ckp PERGI JAUH DARIKU.
macam la aku tak kenal ko.

Anonymoussaid...

betul!!
memang yo yo oo.
dik,jangan mare.hehe

Anonymoussaid...

sian dia weh... korang buli..... wakakakkaka

Anonymoussaid...

biar dia kena buli. wahai rakan2 sekalian alam,buli la lagi. biar dia nangis.huhu

fajridil adha said...

sampai ati eh buli aku yg tampan nie. ni yg rasa nak nangis je nie.hehe

Anonymoussaid...

tak rock la wei kalau anak jantan nangis.malu wei,malu!!!haha

Ari Miraj said...

wah, very the jiwangs one all the posts. lupa kan je lah budak tuh. bukan lawa na pon. action jer lebih tuh, konon bagos. kalu aku, tempeleng jer. buat ngabiskan bandwidth jer tulis2 pasal dia tuh.

Anonymoussaid...

alo bile plak aku action macam bagos... pempandai je ko buat cite... ko ke aku yang nak kene lempang ni?

Ari Miraj said...

anonymous biyatch @ 4:22PM: eh? ni sapa lah pulak nih? dahlah posting anonymously, pastu nak marah aku plak. conceited much, can??!! just because you are mentally challenged doesn't mean we all are.

p/s: who the hell are you anyway??

Anonymoussaid...

woi....woi... apehal korang ni... nak emo... emo lak ni.... ni sape nyer blog ek? muakakakahhh... lebih sudu dari kuah lak...

Anonymoussaid...

ari miraj?!!

aku la yang post @4.22pm... ko sape lak nak tau aku ni sape.... suke hati aku la...

weh faj... ko ni hape lah... kata cinta sejati... si ari what the hell miraj ni kutuk ex lu pun lu diam je... patut la dia cabut....

Ari Miraj said...

cinta sejati?? wow!! spank my ass and call me bitch, im impressed! and what witty comeback! bravo, clap clap.

save it, asswipe.

bercinta bukan main lama, bertunang bukan main lama, pastu kena tinggal macam tuh jer. i'm siding with faj on this one.

tak sedar diri, dah cukup bagus dapat lelaki macam faj lepas tu sedap-sedap jer tinggalkan, without reasons pulak tuh. what a load of bullshit.

nobody's perfect, bla bla bla, i get it. perempuan, lelaki, we make mistakes. unfortunately, this is not a mistake. this is a blatant disregard for another human beings feelings. for some people, this is like the end of the world but faj put on a brave face day after day, trying to move on. korang boleh lah cakap "oh, faj dia dah ok dah", "oh, he's alright" tapi hati dia siapa yang tahu?? bukan dia sorang je, family dia pun kena tempias jugak.

don't worry faj, the perfect woman is just around the corner. ok, maybe not perfect, tapi insyaAllah, Allah tu adil and Dia tak kedekut. ada hikmah dia tu ko kena test awal2.

Anonymoussaid...

rancak komen kat blog abg yer. sy pun nak komen juga.hehe.
sy tak tau la life story abg, tapi pada pndapat sy, sesiapa yang putuskan ikatan tak kiralah samaada dalam percintaan ke ape ke, org tu lah yang salah.tu pada pendapat sy lah.lain org,lain pendapatnya.tul tak abgku :-)

fajridil adha said...

sudah sudahlah tu. xyah la gaduh2. aku xmemihak kat mana2.jd xperlu timbul isu aku perlu backup sesape.masing2 ada pandangan tersendiri.
aku rasa nak wat forim berdebat la.amacam,ok x.hehe.

Anonymoussaid...

aku setuju.ko watla forum kat blog ko ni. jadi setiap hari boleh tukar2 pendapat. berkembang sikit minda ni nanti.

Anonymoussaid...

abang buat forum cari jodoh lah.mesti famous blog abang nanti -tiqa-

Anonymoussaid...

korg ni ape ke hell? name pun takde jodoh... nak wat camne.... biar lah dia bercinta lama bertunang lame pun... biar clash skang dari lepas kawen.... aparahhhhh....

sempoi_klsaid...

tak boleh lah nak cakap takde jodoh macamtu je. kita yang usaha mencari jodoh. jadi kita perlu lihat diri sendiri kenapa sesuatu perkara tu boleh gagal.selalunya salah diri kita tapi menyalahkan takdir.
eh geng,blog lu makin menjadi-jadi skarang.salute diraja gua bagi kat lu.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise