Monday, June 16, 2008

kau tinggalkan aku

Begitu indahnya untuk dikenang
saat kau masih mengejar cintaku
begitu manisnya tangismu
untuk memohon hadirku
kedalam hidupmu
katamu kau tak akan tinggalkan aku
sakiti aku lukai aku
tapi kau tinggalkan aku
sendiri penuh sepi
katamu kau tak akan pernah duakan
hatimu juga cintamu
kemana perginya kau yang dulu
yang ingin selalu dekat denganku
kemana perginya cinta yang dulu
yang pernah kau tikam ke dalam jantungku....

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

Related Post




16 comments:

zirapenangsaid...

abg carilah cinta baru. usah dikenang kisah lama. abg ni jual mahal sangat. ada yang sudi, tapi abg...

Anonymoussaid...

adik...

jom kita kawen

shamsaid...

eh faj, ramai peminat ko. sampai ada yang ajak kawin.depan aku senyap je eh.

fajridil adha said...

sape lah yg sudi nak kawin ngan aku nie. aku budak biasa je.

Anonymoussaid...

abg jgn nak merendah diri lg boleh tak????

Anonymoussaid...

hakthuiiiiiiiiiiiiii!

Anonymoussaid...

gedik no.......

Anonymoussaid...

kenapa cakap gedik??

Anonymoussaid...

1. sape yang kenal faj ni tau lah perangai dia macamne.. setau aku takde lah merendah diri mane pun... so bile anonymous 1:24pm tu cakap " abg jgn nak merendah diri lg boleh tak????" naik geli geleman lah kerongkong aku nih.... hahaha..

2. faj... sorry la beb... tapi ko pun tau kan diri ko yang sebenar... harap aku tak salah judge...

shamsaid...

faj, syok jugak blog ko ni. siap ada puji2an n kutuk2an. aku nak puji, kembang plak ko nanti. nak kutuk, tak ada benda plak nak dikutuk.haha

Ari Miraj said...

Ala Faj, dia tinggal kan ko pon, good riddance. Muka tembok macam tuh ko tak payah layan sangat. Bukan lah nak kutuk ko ke apa kan. Mungkin pada ko memang lawa lah kan. Kalau dah nama cinta, muka cam tapir mampos kita akan cakap lawa. Ko tulis-tulis pasal dia pon, bukan dia baca blog ni (or is she???)

Kalau lah dia baca, nampak sangat lah kan tengah stalking. Aiye, scary! Tak tau malu nyer lah. Kesian pon ada, rasa macam nak pelempang muka dia pon ada, but mostly kesian. Saham dia maybe dah nak expired, yang saham ko plak ala-ala melambung aku tengok skarang nih, cam harga minyak kat Malaysia skarang nih. Mahal pon, orang nak. Yang “itu” pulak, letak tepi jalan, keling jual botol pon tanak kutip. Uiyo, jahat mulut aku nih, but it is the truth.

Anyway, to quote Carrie Bradshaw from the final episode of Sex and The City, the most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. So buat masa skarang nih, aku harap ko happy jer lah jadi single nih. Single life is fabulous. Ko free nak buat apa ko suka, takyah fikir pasal responsibility (ok, maybe SOME responsibility, hehehe)

And bagus ko nih, merendah diri selalu. Tapi sebab tu jugak aku rasa si budak “itu” sanggup hina ko ngan hina family ko. Maaf ler aku guna perkataan hina, sebab pada aku, what she did to you and your family satu penghinaan besar. Kalau aku yang bukan saudara kandung jer rasa sakit hati, apa lagi ler perasaan ko dan family ko yang kena semua tuh.

Anonymoussaid...

alahai lapar sate kajang la...huhuhuhuhu

Anonymoussaid...

ala beb..ape mau pikir benda yg dah lepas..benda yg tak best tu nak dikenang wat ape..tadak hasil tadak pekdah..aku tau ko kuat nak hadapi sme ni..tapi ingat..dah setahun dah ko camni..buang mase buang tenaga ko je pikir sme benda yg takde pekdah tu..bdk pompuan tu pon bkn elok sgt pon ko nak wat bini pasal kalo die elok die akan hargai ape yg ko wat selama ni dan die TAK akan hina ko dan family ko..utk ke sekian kali aku nak btau ko..

"BUNGA BUKAN SEKUNTUM, LAGI PON TAK LAMA HARUM"


regards,
-Is-

Anonymoussaid...

alahai...lapar tomyam la plak....huhuhuhu

fajridil adha said...

aku xtau nak komen ape.jd, no comment.hehe

Anonymoussaid...

udah-udah ler tu.
jodoh ni bukan kita yg tentukan.
bdoa je lah ke arah kebaikan.

 
© Copyright 2009 Fajridil  |  Template by Asral Enterprise